czwartek, 6 września 2012

Powitanie

Zapraszam serdecznie do mojego prywatnego miejsca w sieci, gdzie zamierzam dzielić się swoimi pracami, przemyśleniami i inspiracjami. Na początek proszę o wyrozumiałość :D... Nie potrafię prowadzić bloga... i pewnie często będzie to aż nazbyt widoczne. Po prostu przymknijcie proszę oko na wszystkie błędy i niedociągnięcia, a jeśli Wam się chociaż trochę moja praca spodoba, miło mi będzie przeczytać kilka słów komentarza... i krytyki również ;)... Nie zdziwcie się, kiedy często będę nawiązywał swoimi ilustracjami do kolejnych moich hobby, jakimi są szeroko pojęta elektroniczna rozrywka i fantastyka... To jest moja inspiracja i fascynacja :D

Na początek pokażę Wam jak powstawały moje najnowsze prace. Potem mam zamiar wrzucać postępy z ilustracji, które powstają na bieżąco, ale w między czasie będę pokazywał również ciekawostki z produkcji starszych projektów:) Aby zobaczyć wszystkie moje prace, zapraszam do zakładki "portfolio"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz